【好看的我們一起穿!】恤衫配牛仔褲

是日恤衫配牛仔褲 ❤️
呢排狂著牛仔衫、褲、裙,真係太好襯了😝
係天氣未回暖之前,我會狂著我的牛仔長褲!

這恤衫簡單得來配有小珍珠吊飾,領口打上蝴蝶結,有點校園風的感覺。厚度對於這幾天的溫度剛剛好。因為它挺薄的,回暖之後都可以摺袖穿 :) 

這牛仔褲是我的新favourite!;P 
不規則地破爛的褲腳,袋口和褲腳都有刺繡花的圖案,不容易撞款呢!

跟之前一樣,這兩件都有少量現貨。
如果希望和我同款的話,就inbox 我了解詳情啦!😎✨


Shirt with Jeans, the easiest way to look good!
The denim trend this year has made me gone crazy for denim outfits lol.
And before the weather gets hot, I'm gonna nonstop wearing all my long jeans.

This shirt is simple but sweet. The ribbon tied reminds me of high school.
And I have to say these pair of jeans are my new favorite. 
Part of the jeans are asymmetrically torn, and the stitched flowers are just adorable! 

If you wish to dress the same style as I do, I do have small quantity of stocks.
Please feel free to contact me if you are interested!

 
  

留言

張貼留言

熱門文章