【隨筆】有一種鞋,我尊稱佢為「爛腳鞋」

有一種鞋,我尊稱佢為「爛腳鞋」。
它很美,但總是會著爛腳。
無論你用盡任何方法,都只能讓它舒適度稍微提高,但它仍然站在爛腳的一邊。

所以⋯ 除非你當日想美美的,而又只需活動數小時,又或者邊日想爛腳,就可以選擇著它。

有些男士或不愛好高跟鞋的女生會說:「咁唔舒服就咪鬼著啦!」乜我有講過我追求緊舒服咩?想舒服我就著屋企對拖鞋啦!相信各位愛靚唔愛命的女性應該好有同感。

記得有次名店開倉見到對鮮橘色的高跟鞋大減價,穿上去真的非常非常非常顯高顯瘦不誇張,腳形又美、腿又修長,但係我腳一套上去已經很痛⋯😒 
但卻見到好幾位女生一試穿照鏡子立刻買,真想拍拍她們問「你不覺得腳痛嗎?」所以其實世界上存在住很多愛靚唔愛命的女性,而她們忍受「爛腳鞋」的能耐亦不是講玩笑。

話雖如此,人大了,有時高跟鞋我都選舒服的。和那些外表好美,但爛腳的高跟鞋也漸行漸遠了⋯⋯ 

題外話:這身打扮全身上下,又好像是爛腳鞋最貴,多諷刺。🤔

留言

熱門文章